شیراز- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: پرسپولیس در مقابل تیم فجر هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر محمود یاوری عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس تهران افزود: جای افسوس است که در پایان لیگ هستیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم در حالیکه بازیکنان ما وضعیت را به تازگی درک کردند.

وی ادامه داد: تیم فجر امروز می توانست نتیجه دیگری را رقم بزند و با پیروزی از زمین خارج شود چرا که تیم پرسپولیس در مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در خصوص وضعیت داوری این بازی نیز تاکید کرد: داوری این بازی را به برنامه 90 می سپارم که با یک کارشناس عادل در خصوص داوری این بازی نظر دهد.

وی ادامه داد: طی چند بازی کمک داوری برای ما پرچم تکان داد که در این بازیها امتیاز از دست داده ایم و این حرکت جای تعجب است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: البته حضور علی دایی در کنار زمین نیز بی تاثیر نبود.

یاوری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انگیزه در میان بازیکنان تیم فجر رشد کرده است یادآور شد: حضور یک دکتر روانشناس در کنار تیم و همدلی و اتحاد بین بازیکنان سبب شده که شاهد بازی جذابی از تیم فجر باشیم و به طور حتم سعی می کنیم امتیازات 4 بازی آینده را کسب کنیم. دو تیم شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.