سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه از همان دقایق ابتدایی بازی مشخص بود که نفت برنده میدان خواهد شد دلیل بازی ندادن به علی کریمی را نیز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا پس از شکست سنگین 3 بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل نفت انجام ندادیم و از همان دقایق ابتدایی بازی مشخص بود که نفت برنده بازی خواهد شد. آنها بهتر از ما بازی کردند و باید بازی را می بردند.

وی در همین خصوص افزود: در واقع ما امروز کار خاصی انجام ندادیم و در اصل مقابل نفت وارد بازی نشدیم. امروز ما سازماندهی لازم را درون زمین نداشتیم و متاسفانه خواسته های من درون زمین تحقق پیدا نکرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: فقط می توانم به تیم حریف تبریک بگویم و باید در بازیهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم چون اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم در فینال حذفی به مشکل خواهیم خورد.

تونی اولیویرا در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار به علی کریمی بازی ندادید و آیا هدف شما این بود که او را برای بازی فینال حفظ کنید خاطرنشان کرد:  چون علی کریمی حالش خوب نبود به او در این دیدار بازی ندادیم و بازی نکردن او هیچ دلیل خاص دیگری ندارد.