زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ابهت استکبار جهانی را شکست.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام باقری افزود: بالاترین چیزی که انقلاب اسلامی توانست به منصه ظهور برساند تاثیرگذاری در تصمیم‎گیری کلان جهانی است.

وی با بیان اینکه اسلام رو به گسترش است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال توقف رشد اسلام هستند و در این راستا برنامه‎ریزی‎های بلندمدت می‎کنند تا مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان زنجان، با اشاره به اینکه به انزوا کشیده شدن انقلاب اسلامی جزو برنامه‎های استکبار بوده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی همانند زلزله‎ای جهان را فرا گرفت و همه معادلات شرق و غرب را به هم ریخت.

حجت الاسلام باقری، با بیان اینکه یوم‎الله باید همواره گرامی داشته شود، افزود: همه روزها، ماه‎ها و سال‎ها متعلق به خداوند است اما برخی از ایام اتفاقاتی را در خود جای می‎دهد که نسبت به سایر روزها برجسته‎تر می‎شود.

ویژه برنامه روز 22بهمن در کانون شیفتگان مولا(ع) برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شیفتگان مولا(ع) زنجان، از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز ۲۲ بهمن در مسجد امام علی(ع) زنجان خبر داد.

نادر شامی افزود: این ویژه برنامه با هدف روشنگری درخصوص انقلاب اسلامی و وحدت برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسمات در ایام دهه فجر بهانه‌ای است تا آحاد جامعه به‌ ویژه جوانان، از وقایع دوران انقلاب آگاه شوند اظهار داشت: همچنین در این برنامه ها می توان مسائلی همچون ارتباط انقلاب ایران با اسلام و نیز وحدت جامعه اسلامی را برای آنان تبیین کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شیفتگان مولا(ع) زنجان به سایر برنامه های کانون در ایام دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در ایام دهه فجر امسال مسابقات پیامکی با موضوع انقلاب نیز برگزار می‌شود که متن سؤالات به‌ صورت پیامکی در سطح استان ارسال شده و به برندگان مسابقه در ویژه‌مراسم 22 بهمن‌ جوایزی اهدا می‌شود.

شامی، برگزاری مسابقه ساخت آدمک راهپیمایی 22 بهمن در بین اعضای فعال کانون را از دیگر برنامه‎های ایام دهه فجر برشمرد و گفت: جوایز و آثار برگزیده با توجه به گروه سنی شرکت‌ کنندگان در بخش‎های مختلف اعلام می‌شود.