عموهای فیتیله‌ای امروز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بچه‌ها و بزرگترها را در جشن بزرگ استقلال ملت ایران همراهی کردند، هنرمندانی که معتقدند برنامه‌سازی درباره 22 بهمن بر برنامه‌سازان کودک واجب است.

به گزارش خبرنگار مهر، عموهای فیتیله ای با برنامه شاد و ترانه های وطن، دوستی و .. از پایگاه شماره یک شبکه دو که با همکاری بانک رفاه کارگران واقع در خیابان آزادی تقاطع آذربایجان برپا شده از نزدیک با مخاطبان خود و مردم همیشه در صحنه ایران روبرو شدند.

محمد مسلمی درباره حضور عوامل برنامه ساز «فیتیله، جمعه تعطیله» در راهپیمایی 22 بهمن به مهر گفت: ایران کشوری متعلق به مردم است و همین مردم سرنوشت و رویدادهای مهم ملی را رقم می زنند، در واقع همه ما وطن خود را دوست داریم و همین تعلق خاطر سبب شده که در امور مربوط به این کشور مشارکت کنیم.

وی افزود: یکی از رویدادهای مهم این سرزمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، اتفاقی که به پشتوانه و با تکیه بر باورهای مذهبی و دین اسلام رقم خورد و  سرنوشت ملت ایران را کاملا تغییر داد. این اتفاق بی نظیر تاریخ در ذات خود حامل پیام های ارزشی و گرانبهایی است که باید حفظ شده و از طریق همه ما به نسل های بعدی منتقل شود.

مسلمی یادآور شد: امروز ما در کنار دوستان خود در جشن بزرگ 22 بهمن شرکت کردیم تا به قول امام خمینی (ره) به جایی  برسیم که بتوانیم ارزش های واقعی انقلاب اسلامی را درک کنیم. بر همه ما برنامه سازان کودک واجب است تا درباره این اتفاق مهم تاریخی معاصر با مخاطبان خود صحبت کنیم، در واقع آینده انقلاب دست همین گروه مخاطب است و آن ها باید با ارزش های واقعی انقلاب آشنا شوند.

بازیگر و کارگردان این برنامه پرمخاطب تأکید کرد: امروز حمید گلی، علی فروتن و دیگر دوستان ما در برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و برنامه های جذابی را اجرا کردند.

عموهای فیتیله ای امروز، 22 بهمن نیز از ساعت 14  سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

در این برنامه از گروه های مختلف محلی دعوت شده و نمایش های مهمان ناخوانده، آشپزها، دویست سوالی، جیک جیک مستونت بود، وقت زمستونت بود  و ترانه ها و وله های مناسبتی شاد اجرا می شود. همچنین در این ویژه برنامه گروه های آذری، شمالی، خراسانی و .. به دعوت عموهای فیتیله ای در استودیو برنامه حاضر شده و برنامه اجرا خواهند کرد.