مسعود ده نمکی معقتد است اگر داوری های این دوره از جشنواره فیلم فجر غیر از این انجام می‌شد باید تعجب می کردیم.

مسعود ده نمکی کارگردان سینما که فیلم سینمایی «معراجی‌ها» ساخته وی فقط یک نمایش ویژه در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر داشت درباره داوری‌های این دوره از جشنواره گفت: این جشنواره نیز مانند دوره‌های قبلی جشنواره فیلم فجر برگزار شد و هیچ چیز عجیب و خارج از روالی در آن وجود نداشت. همان جشنواره ای که طی سی و یک سال پیش برگزار شد و با همان سیاست قبلی با رنگی جدید برگزار شد.

وی بیان کرد: داوری‌ها نیز همان بود که انتظار می رفت، اگر جور دیگری فیلم های حاضر در این دوره از جشنواره را داوری می کردند باید متعجب می شدیم.

فیلم سینمایی «معراجی‌ها» جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی در بخش خارج از مسابقه در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت، در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون اکبر عبدی، محمد رضا شریفی نیا، پوراندخت مهیمن، علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، امیرنوری، کاوه خداشناس، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سید جوادهاشمی، مهران رجبی، پندار اکبری و ماشاالله شاهمرادی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان «معراجی ها» آمده است: قراراست تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...