گنبدکاووس- خبرگزاری مهر: تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال با شکست باریج اسانس کاشان در لیگ برتر این رقابت ها باقی ماند.

به گزارش خبرنگارمهر، در این بازی که شامگاه چهارشنبه برگزار شد و برای گنبدی ها حکم ماندن یا سقوط در لیگ برتر را داشت در نهایت بازرگانی جواهری توانست در خانه خود با شکست سه بر صفر صدرنشین، فصل بعد را هم در لیگ برتر تیمداری کند.

تیم والیبال جواهری گنبد که بعد از شکست در برابر شهرداری ارومیه دیگر خودش را در بین هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف نمی دید در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 26 بر 24 به پیروزی رسید تا جمع امتیازهای خود را به عدد 26 برساند.

جواهری گنبد با کسب این سه امتیاز این بازی در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و از راه یابی به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باز ماند.

باریج اسانس کاشان که با تیم دوم خود به گنبد آمده بود و حتی مصطفی کارخانه سرمربی خود را هم به گنبد نیاورده بود با ترکیب امیری، مقبلی، صالح زاده، فرهاد قائمی، رحیمی پناه و فتحی وارد میدان شد.

در آن سوی میدان هم جواهری گنبد با ترکیب زارع، چوگان، عزیزی، سلیمانی، ناظری، تابش نژاد و سخاوی به میدان رفت.

حمید راهجردیان و بهرام سلیمانی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی دو تیم باریج و بازرگانی را بر عهده داشتند و عباس جلایر نیز نظارت بر این بازی را  عهده دار بود.

تیم بازرگانی جواهری گنبد با کسب 26 امتیاز از مجموع 22 بازی خود با 8 برد و 14 باخت در رده دهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.