فوروارد ملی‌پوش تیم بسکتبال اوکلاهما سیتی ثاندرز در جدال برابر لس آنجلس لیکرز یک تنه زمینه‌های برتری تیم خود را مهیا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز جمعه با برگزاری دو مسابقه پی گرفته شد که در یکی از این بازی‌ها تیم‌های لس آنجلس لیکرز و اوکلاهما سیتی ثاندرز در حضور 18 هزار و 997 تماشاگر سالن "استپلس سنتر" شهر لس آنجلس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم اوکلاهما با حساب 107 بر 103 از میزبان خود گذشت.

کوین دورانت با درخشش در بازی امروز عامل اصلی برد اوکلاهما برابر لیکرز بود

"کوین دورانت" فوروارد سرشناس اوکلاهما در این بازی به تنهایی 43 امتیاز، 12 ریباند و 7 پاس منجر به امتیاز گرفت و از ارکان اصلی پیروزی تیمش لقب گرفت. "کریس کامان" و "وسلی جانسون" نیز در تیم حریف هر کدام با کسب 19 امتیاز بهتر از دیگر بازیکنان بودند. "پائو گاسول" که مصدوم بود در این بازی در فهرست تیم  لیکرز قرار گرفت ولی به میدان نرفت.

تیم شیکاگو بولز هم در سالن اختصاصی خود، "دن کارفورد" و با حمایت 21 هزار و 500 تماشاگر خود برابر بروکلین نتس به برتری 92 بر 76 دست یافت. "تاج گیبسون" با کسب 16 امتیاز در این بازی بهترین بازیکن تیم شیکاگو بود. در تیم بروکلین هم "پل پلی یرس" 15 امتیاز به دست آورد و عملکردی بهتر از دیگر هم تیمی‌های خود داشت.

صحنه‌ای از درگیری بازیکنان شیکاگو و بروکلین در دیدار بامداد امروز

در جدول رده‌بندی کنفرانس شرق تیم ایندیانا پیسرز با کسب 40 برد و 12 شکست صدرنشین است. در کنفرانس غرب نیز اوکلاهما با 43 پیروزی و 12 باخت در صدر ایستاده است.