خوزه پرورنا"، رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی (کانوئینگ) همراه با "جرومی پلس"، دبیر کل فدراسیون جهانی بادبانی انتخاب احمد دنیامالی به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران تبریک گفتند. ضمن اینکه "پرورنا" در پیام تبریک خود تاکید کرد که بعد از دو سال عدالت اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی،  "خوزه پرورنا"، رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی (کانوئینگ) در فاصله یک روز بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی انتخاب دنیامالی را به عنوان ریاست این فدراسیون تبریک گفت و نامه‌ای خطاب به وی نوشت.

در این نامه آمده است: بسیار خوشحالم که بعد از دو سال بحث و گفت و گو سرانجام عدالت اجرا شد. من اطمینان داشتم که مسئولان جدید ورزش ایران مشکل را حل خواهند کرد. شما ناعادلانه و غیرقانونی برکنار شده بودید و از این که سرانجام مشکل برطرف و اعضای مجمع برای 4 سال آینده به شما اطمینان کردند خوشحالم".

خوزه پرورنا خطاب به دنیامالی نوشت: برگشت شما برای قایقرانی ایران خوشحال کننده است و همچنین ما در هیات رئیسه فدراسیون جهانی نیز از شنیدن این خبر خوشحال شدیم.

همچنین "جرومی پلس"، دبیر کل فدراسیون جهانی بادبانی با ارسال نامه‌ای برای فدراسیون قایقرانی ایران، انتخاب مجدد احمد دنیامالی برای ریاست این فدراسیون را تبریک گفت و اعلام کرد فدراسیون جهانی سیلینگ (بادبانی) برای هرگونه همکاری با فدراسیون قایقرانی ایران آمادگی دارد و امیدوار است هر چه سریعتر وضعیت قایقرانی ایران به حالت قبلی بازگردد.

همچنین "پیتر گوردون"، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی بادبانی نیز طی ارسال پیامی جداگانه به دنیامالی برای بازگشت به فدراسیون قایقرانی ایران تبریک و برای وی آروزی موفقیت کرد.

احمد دنیا مالی که طی دو دوره ریاست فدراسیون قایقرانی را بر عهده داشت چهارشنبه گذشته در مجمع انتخاباتی این فدراسیون با کسب بیشترین رای از مجموع آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.