مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص انصراف خود از حضور در انتخابات هیات فوتبال استان تهران گفت: نسبت به سلامت انتخابات هیات استان تهران احساس خوبی ندارم و برای همین انصراف دادم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان تهران بیان کرد: من در دوره قبلی انتخابات هم شرکت کرده بودم ولی شرایط طوری حاکم بود که خود آقای انوری هم در برنامه نود آمد و بحث‌هایی مطرح شده بود. حالا هم انوری به یکی از منتقدین اصلی هیات استان تهران تبدیل شده است.

وی افزود: در آن زمان احساس کردم که می‌توانم به هیات فوتبال استان تهران کمک کنم و حالا هم این احساس را دارم. ولی مشکل این است که احساس خوبی نسبت به سلامت انتخابات ندارم. ضمن اینکه آن هماهنگی که باید بین من و فدراسیون فوتبال وجود ندارد بنابراین شاید با حضورم فوتبال استان ضربه بخورد و بهتر دیدم که شرکت نکنم.

درودگر یادآور شد: من برای انتخابات برنامه داشتم. حتی در دوره قبل هم برنامه‌های خودم را ارایه کرده بودم. هیات تهران زمانی بزرگ‌ترین قطب فوتبال کشور بود که بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی از این استان انتخاب می‌شدند. استان تهران با بیش از 18 میلیون جمعیت از پتانسیل بالایی برخوردار است ولی تا زمانی که نخواهند کاری انجام گیرد اتفاق تازه‌ای را در فوتبال استان شاهد نخواهیم بود.

مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به این نکته که فوتبال نشاط جامعه را افزایش می‌دهد تصریح کرد: اگر امکانات لازم مهیا شود شادی همه کشور را فرا می‌گیرد ولی در فوتبال تهران انگار خاک مرده ریخته‌اند و این شرایط برای یکسری افراد خاص خوب است.

درودگر تاکید کرد: به نظرم وقت آن رسیده که برای توسعه فوتبال تهران و تغییرات جدی تصمیم گیری کنند. من یادم می‌آید که برای تماشای فینال نوجوانان تهران 10 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده بودند. در آن زمان ستاره‌های زیادی از فوتبال تهران به کشور معرفی شدند ولی حالا آیا این اتفاق رخ می‌دهد؟

وی یادآور شد: آقای نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت که درباره مشکلات فوتبال استان سکوت می کند. او به خاطر متانت بالایی که دارد سکوت کرده ولی بهتر است که مقابل این مشکلات بایستد و آن را بیان کند. مسئولیت ایشان به گونه‌ای است که بهتر است سکوت نکند و مشکلات را عنوان کند.