قم - خبرگزاری مهر: بهترین گلزن تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: برای تداوم بازی های خوب خود در دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور هدفی جز شکست صنایع گیتی پسند اصفهان نداریم و در این خصوص شانس بالایی داریم.

محمد کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان داشت: تیم فوتسال ماهان تندیس قم یکی از تیم‌های قوی دور برگشت مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال است و انشاءالله در رقابت‌های باقی مانده از لیگ پانزدهم نیز به فکر کسب پنج پیروزی دیگر است.

وی پیش از صحبت در خصوص بازی ماهان تندیس و صنایع گیتی پسند اصفهان، پیرامون بازی هفته گذشته ماهان تندیس قم مقابل پتروشیمی ماهشهر در لیگ برتر فوتبال عنوان داشت: حق ما این بود که در این دیدار به پیروزی برسیم، شرایط تیم مناسب بود و هر زمان که در حال حمله بودیم از فرصت‌ها خوب بهره بردیم و در خانه از حریف سه امتیاز را با شایستگی گرفتیم.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه شرایط ماهان تندیس قم از نظر فنی، روحی و جسمانی برای بازی با صنایع گیتی پسند اصفهان مناسب است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در بازی‌ این هفته با صنایع گیتی پسند اصفهان سه امتیاز را از آن خود کنیم، زیرا برای رسیدن به رتبه های بالای جدول نباید در این بازی امتیاز از دست بدهیم.

وی در خصوص اهداف ماهان تندیس قم در مسابقات باقی مانده امسال لیگ برتر فوتسال، ادامه داد: در دوره های گذشته لیگ برتر چند بار نمایندگان قم در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفته اند اما هر بار به دلایلی این فرصت از دست رفته است اما امسال جام قهرمانی در دسترس تیم ما نیست.

کرمانی با بیان اینکه بازیکنان تیم ماهان تندیس قم هماهنگی کامل دارند، بیان کرد: در آستانه این بازی با شرایط خوبی در کنار یکدیگر تمرین کرده‌ایم و بازیکنان از وضعیت روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستند، به خصوص اینکه هم از نظر تاکتیکی به مرز آمادگی رسیده‌ایم و هم از نظر روحی خود را تقویت کرده‌ایم و نمی‌خواهیم در این مسابقه به هیچ عنوان فرصت کسب سه امتیاز را از دست بدهیم.  

وی در مورد اهمیت این بازی تاکید کرد: قطعا کادر فنی آنها شناخت خوبی از بازیکنان ما دارند ولی بازیکنان ما نیز از نظر کیفی و تاکتیکی در سطح بالایی هستند و بعد از 9 پیروزی در 21 هفته گذشته، به کسب سه امتیاز و پیروزی دیگری فکر می کنیم.

بهترین گلزن تیم فوتسال ماهان تندیس قم با اشاره به شرایط ماهان تندیس در این دیدار بیان داشت: تیم ما بازیکنان و کادر فنی خوبی را در خود جای داده است، 100 درصد در این بازی تنها به ارائه فوتسالی دیدنی فکر می‌کنیم تا برتری مقتدرانه‌ای در خانه حریف کسب کنیم.  

وی در پایان اظهار داشت: مطمئن باشید حریف از ما می ترسد چون آنها خوب می دانند ما هیچ گونه نگرانی و استرسی نداریم و همانند دیدار با دبیری تبریز که این تیم را شکست داده و اولین باخت آنها را رقم زدیم در مقابل تیم گیتی پسند نیز به دنبال پیروزی هستیم.

دیدار ماهان تندیس و صنایع گیتی پسند اصفهان، ساعت 16 روز جمعه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.