ایلام - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: 17 هزار دانش آموز در ایلام روش های مصرف صحیح آب را فرا گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار مهدی زاده صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری این کلاسهای آموزش اظهار داشت: 17 هزار دانش آموز مقطع متوسطه استان در قالب طرح ملی نجات آب روش های مصرف صحیح آب و استفاده مفید از این مایه حیاتی را فرا می گیرند.

مهدی زاده افزود: در حال حاضر این طرح برای 17 هزار نفر دانش آموز در سطح 236 مدرسه با همکاری اداره آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح را ما با استفاده از اخلاق فرهنگی و از طریق مشاوره طرح  و برگزاری مسابقات و ارائه اخلاق فرهنگی در راستای نهادینه کردن مصرف آب یاری خواهد کرد.

مهدی زاده گفت: طرح ملی دانش آموزی نجات آب یکی از اقدامات مدیریتی و برنامه های راهبردی است که با هدف جلب مشارکت عمومی و آموزش فرهنگ صحیح مصرف آب در بین دانش آموزان که یکی از با اهمیت ترین و تأثیرگذارترین قشرهای جامعه هستند، اجرا می شود.

وی افزود: این طرح شامل نظام های هفت گانه آموزشی، مشارکتی، ارتباطی، رسانه ای، انگیزشی و تشویقی، ارزیابی و ارزشیابی مستندسازی و گزارش ها در مدارس است.