ملی پوش قایقرانی ایران و قهرمان روئینگ جهان گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از بازگشت دنیامالی، فعالیت درست و حرفه ای در دریاچه آزادی آغاز شده که باید از وزیر ورزش به دلیل اهمیتی که به قایقرانی دادند تشکر کنم.

محسن شادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی دو سال گذشته قایقرانی ایران به اندازه چندین سال به عقب برگشت و زیان هایی به سیستم خورد که به آسانی قابل جبران نیست اما خوشبختانه بازگشت دنیامالی ورزشکاران و مجموعه فدراسیون را به لحاظ روحی روانی در شرایط  بسیار خوبی قرار داده و این روزها تمریناتمان را با قدرت در دریاچه آزادی از سر گرفته ایم تا برای اینچئون آماده شویم.

وی ادامه داد: پیش از انتخابات قایقرانی شایعات زیادی شنیده می شد اما وزیر ورزش نشان داد که شناخت خوبی نسبت به فضای قایقرانی دارد که شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم و دموکراتیک فراهم کرد. دنیامالی در قایقرانی تغییرات شگرفی ایجاد کرد و هم اکنون که تنها چند روز از بازگشتش به قایقرانی می گذرد مجددا کارهای زیربنایی و اصولی را آغاز کرده است. باید به خاطر این تصمیم از وزیر ورزش قدردانی کرد.

شادی خاطرنشان کرد: چندین مرحله اردوی مناسب برای تیم روئینگ در نظر گرفته شده و روئینگ سواران تیم ملی در بهترین شرایط ممکن به لحاظ روحی در حال تمرین هستند تا مربیان خارجی به اردو اضافه شوند و برای کسب مدال در بازی های آسیایی اینچئون آماده شوند.