قایقران المپیکی ایران گفت: بعد از 20 ماه آرامش به قایقرانی بازگشته و باید به خاطر این شرایط از تدبیر وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد.

احمدرضا طالبیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبل از المپیک لندن شرایط بسیار خوبی داشتم اما اتفاقاتی که قبل از المپیک رخ داد به نوعی شرایط روحی روانی من و سایر قایقرانان را تحت تاثیر قرار داد که البته این شرایط  20 ماه طول کشید. به شخصه از نظر روحی روانی در شرایط بدی قرار داشتم و نسبت به آینده قایقرانی ناامید بودم. اما خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان با تدبیر در این زمینه برخورد کرد و هم اکنون با بازگشت دنیامالی دوباره آرامش به قایقرانی برگشته است.

وی ادامه داد: هیچکس به جز شخص وزیر نمی توانست موضوع را قایقرانی را حل و فصل کند که خوشبختانه دکتر گودرزی و دکتر سجادی نشان دادند قایقرانی برایشان اهمیت دارد و شرایطی ایجاد کردند که باعث افزایش روحیه ورزشکاران شده است.

قایقران المپیکی ایران خاطرنشان کرد: شاید خنده دار باشد اما طی 2 ماه گذشته به آب نزده بودم که این موضوع برای یک قایقران فاجعه است، تمام این اتفاقات و آنچه دراین مدت رخ داد را طی جلسه ای که با رئیس فدراسیون داشتیم با آقای دنیامالی مطرح کردم و او قول داد که به زودی شرایط به حالت طبیعی برمی گردد.

طالبیان گفت: موضوعات مالی تنها تنها بخشی از گرفتاری های قایقرانان بود که البته در اولین دیداری که با آقای دنیامالی داشتیم خودش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و تاکید کرد که شما فکرتان را مشغول موضوعات مالی نکنید، چرا که تمام این موضوعات به زودی حل و فصل می شود و شما باید برای بازی های آسیایی آماده شوید.

قایقران ملی پوش ایران تاکید: قایقرانی طی دو سال گذشته پسرفت داشته و بسیاری از زیرساخت ها از بین رفته است اما با بازگشت دنیامالی امیدواریم که دوباره روی نوار موفقیت گام برداریم و شاهد موفقیت قایقرانان در بازی های آسیایی باشیم.