بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از هفت کتاب در شهرستان دشتی رونمایی شده است.

اردشیر محمودی‌فرد دوشنبه‌شب در حاشیه مراسم رونمایی کتاب در دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان دشتی در زمینه فرهنگ و ادب و علم از جایگاه بسیار خوبی در استان بوشهر و در سطح کشور برخوردار است و شاهد وجود تعداد زیادی از نویسندگان در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به رونمایی از هفت کتاب در سال جاری در این شهرستان، افزود: این کتاب‌ها شامل کتاب "دستور زبان فارسی از ابتدایی تا پیشرفته"، "مجموعه شعر سمونی"، "بازی‌های دبستانی"، "مجموعه شعر من قطره بارانی‌ام"، شناخت نامه سید علی نقی حسینی دشتی میانخره‌ای"، "واژگان متروک منظوم فارسی" و "جنوبگان شعر" است".

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی اضافه کرد: شهرستان دشتی یکی از شهرستان‌هایی است که بیشترین رونمایی از کتاب در سطح استان در آن بوده است و باید تلاش شود تا نویسندگان دغدغه در خصوص چاپ آثار خود نداشته باشند.

شناسایی 600 نویسنده در شهرستان دشتی

محمودی از شناسایی 600 نویسنده در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری تاکنون 11کتاب توسط نویسندگان این شهرستان به چاپ رسیده که از هفت کتاب آن با حضور پژوهشگران و مسئولین شهرستان رونمایی شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در آخرین رونمایی که  با حضور اهالی فرهنگ و ادب این  شهرستان  در فرهنگسرای شهید شهریاری اتفاق افتاد، از کتاب‌های «واژگان متروک منظوم فارسی» و « جنوبگان شعر» رونمایی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی تصریح کرد: این کتاب‌ها نوشته شده نسیرین مظفری است که کتاب واژگان متروک واژگان منسجمی متعلق به دوره خراسانی است.