مشهد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از پیش‌بینی تولید 18 میلیارد مترمکعب گاز در این مجتمع گازی تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر اسلامی اظهارکرد:  با تمهیدات انجام شده و تعمیرات اساسی در فصل تابستان، پیش بینی می کنیم رکورد جدیدی را در تولید گاز تا پایان سال داشته باشیم.

وی اظهارداشت: در هفت ماهه نخست سال جاری میزان تولید گاز در پالایشگاه خانگیران به میزان هشت ممیز هشت دهم میلیارد متر مکعب بوده است و با همین روند انتظار می رود به رقم حدود 18 میلیارد متر مکعب دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به در آستانه بودن فصل سرد سال، درخصوص بحث گاز رسانی به استان های شرقی کشور گفت: کار تعمیرات اساسی سه واحد تصفیه گاز به صورت کامل انجام و در دو واحد تصفیه گاز تعمیرات پیشگیرانه انجام شده است و با تامین قطعات مورد نیاز و مواد شیمیایی تمامی واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه خانگیران آماده تولید حداکثری در فصل سرد سال است.

اسلامی با اشاره به اینکه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد پایدارترین مجتمع گازی کشور به شمار می رود تولید در این پالایشگاه را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: این پالایشگاه در حال حاضر گاز رسانی به شش استان کشور را برعهده دارد و امیدواریم مردم در استفاده از این نعمت خدادادی صرفه جویی کنند تا دیگر هموطنان عزیزمان فرصت استفاده از گاز در مصارف خانگی را داشته باشند و نیروگاه های این بخش از کشور نیز بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بیان کرد: با تامین قطعات مورد نیاز و مواد شیمیایی تمامی واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه خانگیران آماده تولید حداکثری در فصل سرد سال است.

برچسب‌ها