سامان – خبرگزاري مهر: شهردار سامان گفت: بودجه سال آينده شهرداري سامان بالغ بر 23 ميليارد ريال است.

يزدان آقا خاني در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اينكه بودجه شهرداري سامان در سال آينده 23 ميليارد ريال است، اظهار داشت: بودجه سال آينده نسبت به امسال 35دهم درصد افزايش داشته است.

وي با بيان اينكه اشاره بر اينكه شهر سامان در كمربند فضاي سبز قرار دارد، بيان داشت: سرانه فضاي سبز در اين شهر از استاندارد كشوري كمتر است.

آقا خاني با بيان اينكه در اين شهر سرانه فضاي سبز را بايد به سرانه استاندارد برسد، عنوان كرد: اولويت شهرداري سامان اجراي جوي و جدول است كه اعتباري بالغ بر 700 ميليون تومان هزينه شده است.

وي با اشاره بر اينكه بايد از پتانسيل هاي شهر توريستي سامان استفاده شود، اذعان داشت: بايد از سرمايه گذاران بخش خصوصي در اين شهر حمايت صورت گيرد.

هتل سامان باید نوسازی شود

شهردار شهر سامان با بيان اينكه از پتانسيل هاي همچون سنگ شكن، كارخانه آسفالت در اين شهر باید استفاده شود، بيان داشت: هتل سامان بايد توسط سرمايه گذار نوسازي شود چرا كه با محدوديت هاي اعتبارات امكان نوسازي هتل سامان در حال حاضر وجود ندارد.

آقا خاني با بيان اينكه حدود پنج هزار متر مربع آسفالت انجام شده است، بيان داشت: اعتبار هزينه شده براي آسفالت 120 ميليون ريال اعتبار كه 40 ميليورن ريال از اعتبارات داخلي شهرداي و 80 ميليون ريال توسط خير هزينه شده است .

آقاخاني با اشاره بر اينكه دو هزار متر مربع آسفالت در شهر پخش شده است، بيان داشت: 400 تن شن و نمك در سطح شهر پخش شده است.

برچسب‌ها