حبيب ايل بيگي مديرعامل انجمن سينماي جوانان طي حكمي سعيد پوراسماعيلي را به عنوان معاون فرهنگي و آموزشي انجمن سينماي جوانان منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبيب ايل بيگي مديرعامل انجمن سينماي جوانان طي حكمي سعيد پوراسماعيلي را به عنوان معاون فرهنگي و آموزشي انجمن سينماي جوانان منصوب كرد.

در متن حكم پوراسماعيلي چنین آمده است: نظر به شايستگي ها و سوابق ارزشمند جنابعالي در عرصه فرهنگي و هنري و آموزش سينمايي، به موجب اين حكم به سمت «معاون فرهنگي و آموزش» انجمن سينماي جوانالن ايران منصوب مي شويد.

اهتمام ويژه به امور فرهنگي و آموزش هنرجويان با بهره گيري از سياست ها و خط مشي اعلامي توسط هيئت مديره و برنامه هاي تبيين شده از سوي شوراي آموزش و شوراي فرهنگي انجمن، از مهمترين وظايف محوله مورد نظر است و جنابعالي به عنوان عضو اصلي شوراهاي مذكور، مسئوليت حسن اجراي برنامه هاي مربوطه را عهده دار خواهيد بود.

اميد است با توكل به خداوند متعال و بهره گيري از نيروهاي كارآمد، مومن و متعهد و با هماهنگي ساير معاونت ها و دفاتر انجمن در وظايف محوله موفق و مويد باشيد.

پيش از پوراسماعيلي سعيد ربيعي مسئوليت معاونت فرهنگي و آموزش را برعهده داشت.

پوراسماعيلي در سال 1364 هنرجوي انجمن سينماي جوانان نجف آباد بود و از سال 1370 تا 1376 سرپرستي آن دفتر را برعهده داشت. در تمامي اين سال ها او به عنوان مدرس در دفاتر مختلف انجمن سينماي جوانان حضور داشته و همچنين چندي است در دانشگاه دروس تخصصي فيلمبرداري، تصويربرداري و نورپردازي را تدريس مي كند.

از جمله فعاليت هاي صنفي پوراسماعيلي مي توان به عضويت در هيئت مديره انجمن فيلم كوتاه خانه سينما به مدت هشت سال اشاره كرد. او همچنين عضو كانون فيلمبرداران خانه سينما نيز هست.

پوراسماعيلي در زمينه ساخت فيلم هاي مستند و داستاني و مجموعه مستند سال ها فعاليت داشته است.