دبير كل كميته ملي المپيك با مثبت ارزیابی کردن عملکرد رشته‌های تحت پوشش فدراسیون گلف گفت: از ميزبانی رقابتهای آسيايي مينی گلف كه مقرر شده در ايران برگزار شود حمايت می‌كنيم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون گلف، شاهرخ شهنازي در دیدار با کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف و دیگر مسئولان این فدراسیون ضمن مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به المپیکی بودن گلف، رشته ورزشي ميني گلف نيز می‌تواند كرسی‌های آسيايی و بين‌المللي مناسبی را در عرصه های مختلف كسب كند و در اين راستا كميته ملی المپيك حمايت‌های لازم را در اين زمينه انجام خواهد داد.

وی همچنین ميزباني رويدادهاي بين‌المللي را گام موثری در جهت پيشبرد و توسعه ورزش كشور در ابعاد ملي و بين‌المللي دانست و از مسئولين گلف كشور خواست با تلاش مضاعف در جهت رشد و شكوفايی گلف و رشته‌های تحت پوشش، از كليه ظرفيت‌های موجود اين رشته بهره گيری لازم را به عمل آورند.

رئیس فدراسیون گلف کشورمان نيز در این ديدار، با توجه به برگزاری رقابتهای آسيايی مينی گلف به ميزبانی كشورمان، با اشاره به فضای مديريتی مطلوب و كارآمد ايجاد شده در كميته ملي المپيك خواستار حمايت و توجه مسئولين كميته ملی المپيك از لحاظ اختصاص امكانات و منابع به رشته های ورزشي المپيكی نظير گلف شد.

رقابتهای آسيايی مينی گلف از تاريخ 4 لغايت 7 آذر ماه سال آينده به ميزباني كشورمان در جزيره كيش برگزار خواهد شد.