ایلام - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: نزاع و درگیری های دسته جمعی از عمده آسیبهای اجتماعی در ایلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی دولتی صبح چهارشنبه در همایش آسیبهای اجتماعی در ایلام اظهار داشت: همایش پیشگیری از جرائم و تهدیدهای اجتماعی در استان برگزار شده است.

سردار دولتی افزود: در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آسیبهایی وجود دارد اما عمده ترین آسیب ها در استان می تواند بحث بیکاری، خشونت و نزاع و درگیری های دسته جمعی باشد.

این مسئول اظهار داشت: امیدواریم با آگاه سازی و آموزش های لازم ایجاد فرصت های شغلی لازم برای افراد تحصیل کرده در سطح استان از طریق دستگاه های مرتبط  و مربوط و همراهی و همکاری همه روابط عمومی های و مدیران ادارات کل در آینده بتوانیم این تهدیدها را از سر راه برداریم.

وی اضافه کرد: زندگی اجتماعی افراد هم فرصت های مناسبی را پیشروی آنها می گذارد و هم می تواند شامل تهدیدها وآسیب های متعددی باشد.

سردار دولتی به برخی آسیب های اجتماعی از جمله بدحجابی اشاره کرد و گفت: آسیب های اجتماعی هر اقدامی را که موجب برهم زدن نظم اجتماعی جامعه شود و مشکلاتی را برای آنها فراهم کند شامل می شود.

در پایان همایش از فعالان مبارزه با آسیب های اجتماعی استان تقدیر شد.
 

برچسب‌ها