معاون آموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران از اجراي پروژه مهر براي پنجمين سال متوالي در سطح مدارس شهرستان كرج خبر داد .

سيد مسيح الله اعلايي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري مهر در كرج گفت: همچون سال هاي گذشته طرح شاداب سازي مدارس كرج تحت عنوان پروژه مهر در مدارس كرج اجرا مي شود كه در آن رنگ آميزي كلاس هاي درس مدارس براساس روانشناسي رنگ ها صورت مي گيرد.

 

وي اظهارداشت: بر اين اساس زيبا سازي و شاداب سازي  مدارس در دستور اين طرح قرار دارد و كلاسهاي درس مقاطع مختلف تحصيلي بسته به سن دانش آموزان رنگ آميزي و زيبا سازي مي شود .

 

اعلايي اظهار داشت: امسال در نواحي چهارگانه آموزش و پرورش كرج مدارس به طرز زيبايي مورد رنگ آميزي هاي متناسب با روانشاسي رنگ ها قرار گرفته اند كه بر همين اساس رنگ كلاس هاي مقطع ابتدايي مغز پسته اي و مقطع راهنمايي و دبيرستان آبي روشن است ، همچنين درب كلاس ها از بيرون به دليل ايجاد روحيه نشاط در دانش آموزان ليمويي شده است .

 

وي با اشاره به فوايد اين طرح افزود : با بررسي هاي كارشناسان اثرات طرح مهر در درك بهتر مفاهيم درسي توسط دانش آموزان ثابت شده است و هر مدرسه اي كه طرح در آن اجرا شده است راندمان كاري بهتري داشته است .

 

معاون آموزش وپرورش شهرستانهاي استان تهران يادآور شد  : امسال به دليل اينكه در زمان ثبت نام ازوالدين وجهي دريافت نشده است ، اجراي طرح هاي  پروژه مهر با مشكل روبرو بود و هر يك از مديران بر اساس توانايي مالي مجموعه ، كمك هاي افراد خير و شوراي شهر در اين طرح مشاركت كرده اند.

 

اعلايي اعتبارات هزينه شده براي اجراي طرح هاي پروژه مهر در سطح شهرستان كرج را بيش از يك ميليارد ريال اعلام كرد.