خرم آباد - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: 116 پروژه محرومیت زدایی در لرستان برای سال 93 تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی بیرانوند شامگاه چهارشنبه در جلسه برگزاری طرح هجرت در استان با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت به منظور کاهش هزینه های پنهان دولت و با هدف محرومیت زدایی اجرا می شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین بحث اقتصاد مقاومتی ضروری است توجه بیشتری به اجرای طرح هجرت در استان شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح شهرستان ها، روستاها و بخش ها و ... در فاز اول 33 پروژه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در فاز دوم هم اجرای 66 طرح محرومیت زدایی در حوزه ساخت خانه عالم، مسجد، مدرسه، طرح های آبرسانی و ... در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان همچنین با اشاره به اینکه همچنین 116 پروژه محرومیت زدایی با تعامل و همکاری استانداری و دستگاه های اجرایی برای سال 93 تعریف شده است، افزود: این طرح ها قرار است با اعتبار 50 میلیارد ریال اجرایی شوند.

سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه انتظار داریم جلسات ستاد برگزاری اردوهای طرح هجرت چه در مرکز استان و چه در شهرستان ها به طور منظم برگزار شوند، ادامه داد: همچنین پوشش رسانه ای مناسب طرح های هجرت، سرکشی مستمر از اردوها توسط مسئولین، تامین امکانات رفاهی، تعیین عرصه های فعالیت و ... ضروری است.