شارون استون بازیگر هالیوودی که در مسیر تولید مستندی درباره ارنست همینگوی با تهیه‌کننده آن دچار مشکل شده است، موضوع را به دادگاه کشاند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مووی تی.وی، این بازیگر با سابقه با ادعای نیم میلیون دلاری از تهیه کننده فیلم «تصادف» گفت وی به نادرستی راهی کوبا شده تا در فیلمبرداری فیلم «پاپا» شرکت کند.

شارون استون که از «باب یاری» و شرکت فیلمسازی‌اش شکایت کرده مدعی شده که او به نادرستی برای فیلمبرداری یک فیلم مستند درباره زندگی ارنست همینگوی نویسنده مشهور آمریکایی و برنده جایزه ادبی نوبل راهی کوبا شده، در حالی که چنین فیلمبرداری در کار نبوده است.

این شکایت که روز چهارشنبه به دادگاه لس آنجلس تسلیم شده مطرح می کند که باب یاری بر مبنای یک برنامه نادرست پیش از تهیه مقدمات فیلمبرداری فیلم «پاپا» وی را به کوبا کشانده است.

استون مدعی شده از او خواسته شد تا دیگر پروژه هایش را کنار بگذارد و راهی کوبا شود در حالی که تهیه کننده مدارک لازم برای انجام این پروژه در کوبا را فراهم نکرده بود.

وی افزوده است در حقیقت تلاش تهیه کننده این بود که او برای حمایت فرهنگی از این فیلم به کوبا برود و بدون داشتن مجوزهای لازم این کار می توانست پاسپورت او را دچار مشکل کند.

این تهیه کننده نیز اعلام کرده به صورت شفاهی پذیرفته بود تا نیم میلیون دلار خسارت استون را بپردازد اما او از پذیرفتن آن امتناع کرده بود.

استون قرار بود در نقش مری همینگوی و در یک دوره پنج هفته ای فیلمبرداری، در برابر دوربین برود.

استون در شکایتش ادعا کرده وقتی درخواست مجوزهای لازم برای فیلمبرداری را کرده بود، به او گفته شد اگر فوری به کوبا نرود نقشش را از دست خواهد داد.

یاری برای فیلم «تصادف» هم با طرح چندین مورد شکایت قانونی روبه رو شد.