اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: بی حاشیه بودن باشگاه یکی از عوامل مهم موفقیت های تیم بوده که در راس آن مدیرعامل باشگاه است که ساختار خوبی را برای باشگاه ایجاد کرده است.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های تیمش برای بازی های جام باشگاه های آسیا و برنامه های تمرینی این تیم در قطرا ظهارکرد: ابتدا جا دارد به مردم خوب استان و اهواز تبریک بگویم زیرا برای دومین بار است که ما در لیگ باشگاه های آسیا حضور می یابیم. اولین بار متاسفانه شرایط برای میزبانی فولاد فراهم نبود و در تمام بازی ها میهمان بود ولی اکنون همه چیز برای میزبانی ما مهیا است.

وی افزود: تیم ما روز جمعه ساعت 22 اهواز را به مقصد هتل المپیک تهران ترک کرد و روز شنبه نیز به مقصد قطر پرواز کردیم. در قطر در اختیار میزبان هستیم و تمامی امکانات نیز با هزینه آنها است.

سرپرست تیم فولاد خوزستان بیان کرد: تا پیش از بازی سه جلسه تمرین برای ما در نظر گرفته شده است و روز بازی نیز شاید یک ساعتی تمرین داشته باشیم.

وی بیان کرد: هر تیمی با تمرینات خوب می تواند به نتایج مطلوب برسد و تیم ما تاکنون به این اندازه منسجم و با انگیزه نبوده است و همین رفاقت و انسجام باعث شده تیم ما اکنون صدر جدول باشد.

ابن قاسم تصریح کرد: تیم فولاد دو سال اخیر بازی های خوبی را ارائه داده است و خیلی ها در سایر استانها بازی ما را مشاهده کرده اند آرزو دارند که جام به خوزستان بیاید.

وی بیان کرد: بی حاشیه بودن باشگاه یکی از عوامل مهم موفقیت های تیم بوده است که در راس آن مدیر عامل باشگاه است که ساختار خوبی را برای باشگاه ایجاد کرده که هر یک از بخش های مجموعه کار خود را به خوبی انجام دهد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان ادامه داد: اکنون بهترین ورزشگاه را در سطح کشور داریم و باید قدر این فرصت و حضور تیم فولاد را در جام باشگاه های آسیا بدانیم.

وی افزود: امیدوارم هواداران نیز در این رقابت ها مانند بازی با پرسپولیس برای ما سنگ تمام بگذارند و امیدواریم بتوانیم همچنان با یک بازی خوب دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان فوتبال ایران در در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الفتح عربستان، بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر همگروه است. فولاد باید روز سه‌شنبه ششم اسفند در قطر به مصاف الجیش برود.