گرگان - خبرگزاری مهر: شهردار گرگان گفت: از دو هزار میلیارد ریال بودجه شهرداری گرگان برای سال آینده، یک هزار و 400 میلیارد ریال بودجه در بخش عمرانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و احداث برخی پروژه های جدید عمرانی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صادقلو شامگاه شنبه در شصت و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در ریز فصل های بودجه عمرانی این مبلغ به 2 قسمت تقسیم شده به عبارتی 70 میلیارد تومان از این مبلغ برای پروژه های زیر ساختی و 70 میلیارد تومان آن برای هزینه های عمومی شهر مثل جدول بندی، آسفالت، توسعه فضای سبز و مبلمان شهری و مواردی از این قبیل پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در 70 میلیارد تومانی که در بحث زیر ساخت ها معین شده، مبلغ  30 میلیارد تومان فقط برای زیر گذرها پیش بینی شده و اعتباری معادل 7 میلیارد تومان نیز برای اتمام پروژه پل شهید قندهاری تودین شده سات.

وی تصریح کرد: باقیمانده این مبلغ، برای 3 تقاطع غیر هم سطح و 10 میلیارد تومان یا چیزی بیشتر از آن برای تملک و باز گشایی معابر است.

صادقلو از اجرای برنامه برنامه گرگان + 12 در سال آینده خبر داد و افزود: برنامه گرگان + 12 به این صورت است که هر سال کار عملیاتی 3 تقاطع غیر هم سطح را آغاز کرده و به پایان برسانیم البته با این رفتاری که مدیریت ساخت و بهره برداری هر یک این پروژه را پوششی بدهد.

وی بیان کرد: زمان ساخت پروژه های روگذر در مدت یک سال خاتمه نمی یابد از این رو با توجه به پیگیری پروژه های روگذر هرسال، کار مطالعه و عملیاتی پروژه های رو گذر بعدی در سالهای بعد نیز به صورت همزمان دنبال خواهد شد.

شهردار گرگان در خاتمه یادآور شد: دربرنامه گرگان + 14 نیز پروژه هایی مثل تله کابین، بازگشایی رینگ های طرح تفضیلی و اقداماتی که از بلوار نهار خوران تا روستای زیارت که جز حریم گرگان در طرح تفضیلی است، جزو برنامه های اصلی شهرداری گرگان به شمار می رود.
 

برچسب‌ها