صدرنشین کنفرانس شرق رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA چهل و دومین برد خود را در زمین میلواکی باکس کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ایندیانا پیسرز بامداد امروز یکشنبه در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA در زمین میلواکی باکس به پیروزی 110 بر 100 دست یافت. در این بازی که در حضور 17 هزار و 165 تماشاگر سالن "بی ام او هریس بردلی سنتر" میلواکی برگزار شد "پل جورج" و "دیوید وست" به ترتیب 32 و 30 امتیاز کسب کردند تا نقش مهمی در کسب چهل و دومین برد فصل ایندیانا داشته باشند.

هریس واتسون بازیکن میواکی اینگونه مقابل حرکت برندون نایت از میلواکی سرنگون شد

دالاس ماوریکس هم در زمین دیترویت پیستونز 113 بر 102 پیروز شد. "درک نوویتزکی" در این بازی هم با کسب 24 امتیاز، 4 ریباند و یک پاس منجر به امتیاز در مدت زمان 30 دقیقه حضور در میدان موثرترین یاز دالاس بود. این در حالی بود که "جاش اسمیت" در تیم میزبان 32 امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان بود. 15 هزار و 213 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

درک نوویتزکی از دالاس و گریگ مونرو بازیکن دیترویت در نمایی از بازی امروز

آتلانتا هاوکس در جدال برابر نیویورک نیکس توانست برتری 107 بر 98 را رقم بزند. "دنیس شولدر" و "جف تیگو" به ترتیب 30 و 28 امتیاز کسب کردند و عامل برتری آتلانتا لقب گرفتند. در آنسوی میدان "کارملو آنتونی" 35 امتیاز به دست آورد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. این بازی 19 هزار و 45 تماشاچی داشت که در بین آنها "دیکمبه موتومبو" چهره نام آشنای بسکتبال NBA در سال‌های پیش نیز به چشم می‌آمد.

چهره مغموم تیم هاردوی و دیگر بازیکنان نیویورک در دقایق پایانی بازی مقابل آتلانتا هاوکس

تیم واشنگتن ویزاردز هم در دیداری جذاب و نفسگیر مقابل نیو اورلینز پلیکانز به پیروزی 94 بر 93 دست یافت تا 18 هزار و 385 هوادار این تیم بعد از بازی به شادی بپردازند. "نه نه" در این بازی 30 امتیاز، 7 ریباند، 3 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات انجام داد و موثرترین بازیکن تیم ویزاردز بود. امتیازآورترین بازیکن حریف هم "آنتونی دیویس" بود که 26 امتیاز گرفت.

جان وال گارد تیم ویزاردز بعد از برد برابر پلیکانز مقابل دوربین‌های تلویزیونی به شادی پرداخت

در سایر بازی‌های بامداد امروز نتایج زیر به دست آمده است:

* یوتا جاز 104 - مینه سوتا تیمبروولوز 121
* شارلوت بابکتس 92 - ممفیس گریزلیز 89
* ساکرامنتون کینگز 105 - بوستون سلتیکس 89
* گلدن استیت وریرز 93 - بروکلین نتس 86