اهواز - خبرگزاری مهر: دروازه بان تیم فولاد خوزستان گفت: در رقابت های آسیایی باید شروع خوبی داشته باشیم تا در ادامه راه بتوانیم با انگیزه بالاتر کار کنیم.

علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور تیمش در رقابت های جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: تیم ما با تمرینات خوبی که در این هفته ها انجام داد از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و بازیکنان نیز از نظر روحی در شرایط مطلوبی به سر می برند.

وی افزود: تیم ما برای حضور در بازی های آسیایی شرایط خوبی دارد و کادر فنی تیم نیز شناخت خوبی از حریفان ما پیدا کرده اند و به خوبی ما را با کیفیت کار آن ها آشنا کرده اند.

گلر تیم فولاد خوزستان بیان کرد: تجربه برخی از بازیکنان ما برای حضور در این رقابت ها کم است ولی امیدواریم با توجه به قابلیت هایی که بازیکنان ما دارند این تجربه را به صورت نسبی در بازی های اول به دست بیاورند.

سلیمی در خصوص وضعیت تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: تیم ما تنها به کسب مقام قهرمانی می اندیشد ولی این هفته های آخر و بسیار حساس امتیازات نزدیک به هم است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان نماینده فوتبال ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الفتح عربستان، بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر هم گروه است. فولاد باید روز سه‌شنبه ششم اسفند در قطر به مصاف الجیش برود.