اهواز - خبرگزاری مهر: مدافع تیم فولاد خوزستان گفت: با توجه به انگیزه بازیکنان تیم ما می تواند با دست پر از قطر باز گردد.

عبدالله کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور تیمش در رقابت های جام باشگاه های آسیا، گفت: تیم ما در نخستین حضور خود در رقابتهای آسیایی در روز سه شنبه ششم اسفند بازی سختی را پیش رو دارد ولی با توجه به انگیزه بازیکنان تیم می توانیم نه تنها در این بازی بلکه در کلیه بازیهای خارج از خانه با دست پر بیرون بیاییم و با افتخار به کشور برگردیم.

وی اظهار کرد: تیم ما اکنون در شرایط خوب روحی و روانی به سر می برد و با آمادگی خوبی پا به رقابت های لیگ باشگاه های آسیا می گذارد.

مدافع تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم فولاد اکنون در جدول لیگ برتر شرایط خوبی دارد و در آستانه قهرمانی هستیم و همین امر انگیزه مضاعفی را به ما می دهد تا در بازی های آسیایی نیز با شرایط خوبی کار کنیم.

کرمی بیان کرد: تیم ما در این فصل از رقابت ها خوب کار کرد و با شایستگی در این جایگاه قرار گرفت و امیدواریم در بازی های آینده نیز بتوانیم امتیازات لازم را کسب کرده و با قهرمانی در لیگ دل خوزستانی ها را شاد کنیم.   

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان نماینده فوتبال ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الفتح عربستان، بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر هم گروه است. فولاد باید روز سه‌شنبه ششم اسفند در قطر به مصاف الجیش برود.