بهار- خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه توسعه شهرستان همت همه جانبه مسئولان و مردم را می طلبد، گفت: مردم باید در توسعه شهرستان بهار یار مسئولان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مرادی پناه ظهر یکشنبه در نشست با مدير و جمعي از کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان همه مسئولان باید با هم تلاش کنند، اظهار داشت: علم مهمترين رکن توسعه است که اين مهم در آموزش و پرورش تحقق مي يابد و مجموعه آموزش و پرورش نقشی تعیین کننده در توسعه و پیشرفت شهر دارد.

مرادی پناه افزود: مردم و مسئولین همه بايد دست در دست هم داده و بر اساس سياستهای دولت حرکت کنيم تا بتوانيم به توسعه پايدار برسيم.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء کيفيت بخشي آموزشي شهرستان نیازمند تلاش مضاعف متولیان این حوزه است، اظهار داشت: متولیان آموزش شهرستان باید به سمت بالا بردن شاخص ها گام بردارند تا بتوان با تقويت بنيه علمي دانش آموزان افرادي مدير و مدبر براي ايران اسلامي تربيت کرد.

آموزش و پرورش از دیدگاهی شهرستانی برخوردار است

مدير آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز در این نشست گفت: آموزش و پرورش شهرستان بهار با روحيه جهادي در تمام مراسم شهرستان حضور داشته و تعامل با ساير دستگاهها را در حد توان انجام داده چراکه از دیدگاهی شهرستانی برخوردار است.

علي زارعي با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بهار همواره بدنبال ارتقاء و پیشرفت شهرستان بوده است، عنوان داشت: در شهرستان بيش از 11 هزار دانش آموز در 545 کلاس و 138 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.مي باشد.

زارعی اذعان داشت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در بحث شوراي آموزش و پرورش در سال 91، حوزه سواد آموزي در دو سال گذشته و فعاليت بهداشتي در مدارس رتبه اول استان همدان را کسب کرده است.