سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان که تیمش صدرنشین گروه الف" مسابقات لیگ آزادگان است، از دغدغه هایش در چهار هفته پایانی این رقابتها خبر داد و گفت: امیدوارم مسئولان سازمان لیگ بهترین داوران را برای دیدارهای هفته‌های پایانی انتخاب کنند.

محمدرضا مهاجری در گفتگو با خبرنگار مهر، خصوص چهار هفته پایانی رقابتهای لیگ آزادگان و حساسیت‌های خاصی که این بازی‌های باقیمانده دارد، گفت: خواهش ما از سازمان لیگ و کمیته داوران این است که در چهار هفته پایانی نظارت ویژه‌ای را روی بازی‌ها داشته باشند. به عنوان مثال داور بازی ما با نیروی زمینی دچار اشتباهات زیادی بود. البته اشتباهاتی که می‌دانیم عمدی نیست اما می‌تواند بر سرنوشت تیم ها در این هفته‌های سرنوشت‌ساز باقی‌مانده تاثیر بگذارد.

وی در همین خصوص افزود: اگر چه خوشبختانه ما توانستیم نیروی زمینی را شکست دهیم اما نباید از این موضوع غافل شویم که شاید توان و کشش داور در همین حد بوده است.

سرمربی تیم سیاه جامگان تاکید کرد: خواهش ما از کمیته داوران این است که در 4 هفته پایانی رقابتهای لیگ آزادگان که حساسیت زیادی دارد از داوران با تجربه لیگ برتری استفاده کند که در حال حاضر بیکار هستند. در واقع کمیته داوران با این حرکت خود باعث می‌شود تا زحمت تیم ها با اشتباهات داوری از بین نرود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خواهش ما از کمیته مسابقات سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال این است که در چهار هفته پایانی بازی‌ها نظارت ویژه‌ای داشته باشد تا مانند سال گذشته شاهد پدیده تبانی در صعود تیم‌ها در رقابت های لیگ دسته اول و دوم کشور نباشیم هر چند که تیم‌های تبانی کننده شناسایی شده و از حضور آنها در لیگ برتر جلوگیری شود.

مهاجری با اعلام اینکه امیدوارم مبارزه با پدیده دوپینگ نیز با جدیت بیشتری نسبت به قبل جبران شود، گفت: ما همه تمرکز خود را بر روی این موضوع قرار داده ایم که با اتکا به توانایی های فنی خود جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر را بدست آوریم.

وی تاکید کرد: از برخی دوستان نیز انتظار داریم تا ابتدا اجازه دهند که تیم ما به دلیل شایستگی های فنی که دارد به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده و بعد در مورد اینکه آیا ما شرایط حضور در لیگ برتر را داریم یا خیر صحبت کنند.

سرمربی سیاه جامگان مشهد در پاین گفت: این شرایط باید برای ما وجود داشته باشد که بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم تا در بحث فنی حق به حقدار برسد. هر چند که مسئولان باشگاه تلاش زیادی می‌کنند تا با مسجل شدن حضور تیم سیاه جامگان در رقابت های لیگ چهاردهم استانداردهای مد نظر سازمان لیگ را فراهم کنند.