كميته انضباطی فدراسيون کشتی رای ديدار تيم‌های خونه به خونه بابل و ثامن الحجج (ع) سبزوار در مرحله نيمه نهایی ليگ برتر كشتی آزاد سال 92 را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، تيم كشتي خونه به خونه بابل بعد از حساس ترين ديدار ليگ برتر مقابل تيم ثامن الحجج سبزوار مدعي شد كه علي شعبان‌اف روس اين تيم با قبول رشوه،‌ سرنوشت اين ديدار را تغيير داد و مانع از نتيجه‌گیری تيم خونه به خونه شد كه اين اتفاق بصورت شكايت به كميته انضباطی كشتی ارسال شد.

در ادامه كميته انضباطی فدراسيون كشتی نيز با بررسی دقيق اين مساله، موضوع  شكايت و رای نهايی خود را به شرح زير اعلام كرد:

"ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 4/10/92 سرپرست تيم خونه به خونه ضمن ارائه شكايت اعلام کرد كه مظنون به ارائه پيشنهاد رشوه جهت تباني به يكي از كشتی گيران (علی شعبان‌اف) هستند با توجه به برگزاری بيش از 6 جلسه، اخذ اظهارات طرفين و شهود و بررسی مدارك ارائه شده از سوی تيم خونه به خونه كه در پرونده مضبوط است، به شرح زير اتخاذ تصميم کرد:

رای كميته انضباطي:

با ملاحظه اسناد و مدارك موجود در پرونده و با توجه به شرح گردش كار مذكور و با استماع اظهارات و دفاعيات بعمل آمده به دليل فقدان مدارك و مستندات متقن تخلف منتسب منطبق با آئين نامه انضباطي محرز نشد. اين رای با حضور نماينده حقوقی، بازرسی و ارزيابی و نماينده دفتر امور مشترك و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان صادر شد."