قم- خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تکواندو استان قم از موفقیت مربیان تکواندو قم در کسب مدرک مربیگری بین المللی این رشته خبر داد.

هاشم آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مربیان تکواندو استان قم با سپری کردن دوره مربیگری بین المللی تکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو کشورمان خوشبختانه موفق به کسب مدرک آن و ارتقاء جایگاه خود در این رشته شدند.

وی افزود: سي امين دوره مربيگري بين المللي تكواندو در جهان و نخستين دوره در ايران،‌ از روز جمعه 25 بهمن ماه به مدت 5 روز حضور با حضور 11 تكواندوكار از 8 كشور خارجي و 139 مربي آقا و بانوي ايراني در مركز جهاني تكواندو در ايران برگزار شد و این موفقیت برای مربیان تکواندو قم رقم خورد.

آقایی افزود: با حضور مربيان تكواندو استان قم در دوره بين المللي تكواندو در سطح درجه 2 بين المللي: علی افكاري و محبوب نصيروند و در سطح درجه 3 بين المللي هاشم آقایي، سيدجواد حسيني، سيدعلي خيرخواه، محمدرضا صديقي، علي بهمني، محمد جمشيدي، محمدحسين رباني، عباس رفيعي موفق به کسب مدرک شدند.

وی در ادامه از برگزاری آزمون ارتقاء کمربند دوره 45 تکواندو خبر داد و یاد آور شد: فدراسیون تکواندو قصد دارد آزمون ارتقاء كمربند دوره 45 تكواندو را در رده های دان و پوم 3 و 4 در بخش بانوان به ميزباني هيئت تكواندو استان های فارس و تهران برگزار کند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم عنوان داشت: بر این اساس آزمون ارتقاء كمربند دوره 45 تکواندو در رده های دان و پوم 3 و 4 و در بخش بانوان روز جمعه همین هفته یعنی نهم اسفند ماه به ميزباني هیئت تکواندو دو استان فارس و تهران برگزار مي‌شود.

وی ابراز کرد: ثبت نام برای شرکت در این دوره توسط کمیته آزمون فدراسیون تکواندو انجام می شود و محل برگزاری آزمون در استان تهران در خانه تکواندو اعلام شده است در حالی که برگزاری آزمون در استان فارس در سالن تکواندو صادق پور مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب صورت می گیرد.