بازیکن کره‌ای تیم فوتبال الجیش به دلیل دریافت دو کارت زرد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، بزرگترین غایب این تیم قطری برابر فولاد خوزستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناظر قرقیزستانی دیدار تیم‌های الجیش قطر و فولاد ایران در نشست با مدیران این تیم اهوازی مسائلی را در مورد زمان شروع مسابقه اعلام کرد. در این نشست که در هتل محل اقامت تیم فوتبال فولاد ایران در شهر دوحه برگزار شد، وی زمان‌بندی جدید در خصوص شروع این بازی را با مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای این باشگاه در میان گذاشت.

همچنین تمرین روز یکشنبه راس ساعت هشت عصر در زمین تمرین ورزشگاه قطر اسپورت آغاز شد و حدود هفتاد و پنج دقیقه ادامه داشت. تمرین دوشنبه این تیم اهوازی هم در زمین اصلی ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه که ورزشگاه اختصاصی باشگاه لخویا و محل برگزاری دیدار فولاد ایران با الجیش قطر است، برگزار می‌شود. زمان شروع این تمرین ساعت 19 امشب خواهد بود.

همچنین طبق اعلام مدیران باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه الجیش همکاری خوب و صمیمانه‌ای با تیم فولاد خوزستان داشته و تمام موارد مورد نیاز از جمله زمین تمرین، وسیله نقلیه مناسب جهت رفت و آمد به محل تمرین و هتل را برای آنها تدارک دیده‌اند. فولادی ها امیدوارند در بازی برگشت در اهواز، زحمات آنها را جبران کنند.

از سوی دیگر سئول کین‌دو هافبک کره‌جنوبی و بازیکن تاثیرگذار تیم الجیش به دلیل دریافت دو کارت زرد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، بزرگترین غایب این تیم مقابل فولاد خوزستان است. طبق اعلام سایت‌های قطری غیبت این بازیکن می‌توانند ضرر بزرگی به تیم الجیش بزند، هرچند مربیان این تیم قطری از خالف عبدالرئوف و محمد عبدالله مثنانی به عنوان جانشینان این بازیکن کره‌ای نام برده‌اند.

دیدار تیم‌های فوتبال الجیش قطر و فولاد خوزستان ایران در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:30 دقیقه فردا سه‌شنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.