نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه حملات هوایی ارتش این رژیم به مناطق مرزی لبنان مدعی شد این اقدام در راستای دفاع از صهیونیست ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی حملات جنگنده های این رژیم به مناطق مرزی کشورهای همسایه را توجیه کرد. وی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با "آنگلا مرکل" سخن می گفت بدون این که حمله شب دوشنبه صهیونیستها به منطقه مرزی لبنان را تایید و یا رد کند، ادعا کرد این گونه اقدامات در راستای دفاع از شهروندان صهیونیست انجام می گیرد.

نتانیاهو در پاسخ به این سوال که آیا جنگنده های ارتش اسرائیل مسئول حمله به لبنان هستند اظهار داشت: سیاست ما روشن است، ما در مورد گزارش هایی که از آنچه انجام داده و یا نداده ایم، بحث نمی کنیم، با این حال ما همه اقدامات لازم برای دفاع از شهروندانمان را انجام می دهیم.

این در حالی است که منابع دولتی لبنان حمله به مرزهای این کشور را تایید نکرده اند. حزب الله لبنان نیز اعلام کرده است حمله ای به اراضی این کشور انجام نگرفته است. با این حال تایید کرده که جنگنده های اسرائیلی بر فراز منطقه بقاع به پرواز درآمده اند. گفتنی است ارتش اسرائیل همانند گذشته از اظهار نظر در مورد حملات خود به خاک کشورهای منطقه خودداری کرده است.