نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الشباب عربستان در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و الشباب عربستان از ساعت 19:30 امروز سه شنبه در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

استقلال اگرچه بازی را رو به جلو قرار داد و اشتهای بیشتری نسبت به حریف برای گلزنی داشت ولی این عماد مهاجم تیم الشباب بود که در دقیقه 9 با فرار از عمق دفاع استقلال نخستن خطر را ایجاد کرد که البته ضربه او را رحمتی دفع کرد تا این حمله بی اثر بماند.

استقلال در دقیقه 18 بهترین فرصت را برای گلزنی از دست داد. ضربه کاشته مبعلی در دهانه دروازه به عمران‌زاده رسید که او نتوانست به توپ ضربه بزند و دروازه را باز کند. یک دقیقه بعد بازیکن الشباب از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که رحمتی این توپ را دفع کرد.

بعد از این حملات بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و کمتر شاهد خطرات روی دروازه‌ها بودیم. استقلال در دقیقه 37 روی ضربه کاشته مبعلی و ضربه سر عمران زاده دروازه حریف را باز کرد ولی داور چینی آفساید مدافع پیش تاخته آبی‌ها را اعلام کرد. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند بازیکنان به رختکن رفتند.