ازنا - خبرگزاری مهر: فرماندار ازنا گفت: برگزاری همایش "جوانان مساجد و محلات لرستان" با محوریت پاسخگویی به شبهات و سوالات جوانان با اقدامی ارزنده و ستودنی است.

به گزارش خرگزاری مهر، محمود بوالحسنی با تقدیر از  فعالیت های مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: برقراری ارتباط میان جوانان و مسئولان و بهره مندی از ایده ها و افکار آنها، استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان و برگزاری نشست ها و هم اندیشی ها در راستای تقویت روحیه خودباوری نسل جوان، شناسایی جوانان نخبه و صاحب نظر از آثار مثبت فعالیت این مجمع در لرستان بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند توجه و برنامه ریزی برای ابن قشر در همه امور از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به خصوص در زمینه مسائل دینی و اعتقادی که یکی از مهمترین نیاز ها و دغدغه های جوانان محسوب می شود.

فرماندار ازنا همچنین به برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات استان لرستان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش با محوریت پاسخگویی به شبهات و سوالات جوانان با حضور اساتید برجسته و به صورت کارشناسی شده اقدامی ارزنده و ستودنی است.

بوالحسنی ادامه داد: فراهم کردن بستر مناسب برای پاسخ به پرسش های مطرح شده از سوی جوانان در یک فضای منطقی، آزاد و اخلاقی می تواند زمینه رشد پرسشگری را فراهم کند.

وی عنوان کرد: از آنجا که تقویت روحیه پرسشگری جوانان بسیار مهم است ، مواجهه اخلاقی و منطقی با پرسش های آنان در بسترهای مناسب مانند همایش ها و جلسات پرسش و پاسخ  می تواند در تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفش و ایجاد فضای نشاط و امید بسیار تاثیر گذار باشد.

فرماندار ازنا گفت: همچنین با توجه به ظهور عرفان های دروغین و فرقه های انحرافی ممکن است شبهات فراوانی در ذهن جوانان به وجود بیاید که لازم است از طریق کارشناسان خبره و در چارچوبی کارشناسی شده به این شبهات و سوالات پاسخ داده شود، که به نظر می رسد این همایش نقش مهمی در پاسخ به شبهات جوانان دارد