اراک - خبرگزاری مهر: معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در راستای مدریت بهتر در حوزه مساجد آموزش می بینند.

محمد احمدی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دوره آموزشی مدیریت فرهنگی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان با عنوان بشارت شش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی از هشتم اسفند ماه جاری به مدت دو روز برگزار می شود، ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور بیش از 150 نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس مساجد استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مباحثی که در این دوره آموزشی آموزش داده می شوند عبارتند از، آشنایی با اصول برنامه ریزی، مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و الویت های مدیریت است.

احمدی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از حضور اساتید حوزه علمیه قم بهره مند می شوند، ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از نحوه ارتباط گیری با کارشناسان دبیرخانه، هدایت برنامه های فرهنگی و آشنایی با فعالیت های سایر کانون ها بهره مند می شوند.

در پایان، گواهی حضور در دوره از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اعطا می شود و مدیران شرکت کننده در این دوره به اردوی زیارتی شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران نیز اعزام می شوند.