اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز گفت: تیم فوتسال زمزم اصفهان از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و به نظر من جایگاه زمزم اصفهان در قعر جدول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خبیری شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی هلال‌احمر مقابل زمزم در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: دیدار تیم ما مقابل زمزم بسیار دشوار بود زیرا این تیم یک تیم فیزیکی و تاکتیکی به شمار می‌رود که از مهره‌های بسیاری بهره می‌برد.

وی افزود: زمزم از مهره‌های بسیار خوبی بهره می‌برد و جایگاه این تیم در قعر جدول نیست زیرا بازیکنان این تیم تاکتیک خوبی داشتند، هرچند که ما توانستیم با استفاده از اشتباهات آنها، به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز در پاسخ به سئوالی درباره تماشاگران زمزم در این مسابقه تصریح کرد: تماشاگران زمزم شور بسیاری در بازی ایجاد کرده بودند و تشویق‌های آنها باعث شد که بازیکنان ما نیز انگیزه گرفته و همه تلاش خود را برای پیروزی به کار گیرند.

وی با اشاره به ناهماهنگی‌های موجود در پیراهن بازیکنان تیمش در ابتدای مسابقه گفت: در ابتدای بازی پیراهن‌های برخی از بازیکنان ما ناهماهنگی داشت اما در نهایت با اجازه ناظر بازی، ما توانستیم در این مسابقه به میدان برویم و ناظر این اجازه را به ما داد.

خبیری اشتباهات داوری در این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: داور بازی اشتباهاتی داشت اما این اشتباهات تاثیری بر روند کلی مسابقه نداشت.

وی پیرامون شرایط آینده تیم هلال احمر اضافه کرد: ما در بازی آینده باید به مصاف حفاری خوزستان برویم و این تیم، تیم بسیار خوبی است اما باید در بازی مقابل این تیم و دیدارهای آینده به پیروزی برسیم تا به رتبه تک رقمی مد نظر بازیکنان و مسئولان دست پیدا کنیم.