اصفهان - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتسال زمزم اصفهان گفت: هدف اصلی زمزم ماندگاری در لیگ برتر است و پس از آن در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارع، شامگاه چهارشنبه پس از شکست تیمش مقابل هلال‌احمر تبریز با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: تیم ما در دیدار با هلال‌احمر تلاش بسیاری برای کسب پیروزی کرد اما به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان، نتوانستیم امتیاز بازی را ازآن خود کنیم.

وی افزود: بازی‌های بسیاری از لیگ برتر گذشته و اما بعد از گذشت 23 هفته از مسابقات لیگ برتر، تیم ما هنوز مشکلات بسیاری دارد و بازیکنان ما بی‌تجربه هستند.

بازیکن تیم زمزم اصفهان با اشاره به قضاوت داوران در این بازی تصریح کرد: متاسفانه داوران بعد از اینکه تیم هلال‌احمر 5 خطائه شد، به صورت یک طرف، 3 خطای مسلم را به سود زمزم اعلام نکردند و اگر این خطاها اعلام می‌شد، تیم ما بازنده مسابقه نبود.

وی گفت: ما در بازی هفته آینده باید بار دیگر برای تیم دبیری بازی کنیم و این مسابقه، یک دیدار سخت برایمان به شمار می‌آید، هرچند که به نظر من دیدار با دبیری آسان‌تر از بازی با هلال احمر خواهد بود.

زارع اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم که در فصل جاری، در لیگ برتر باقی بمانیم تا برای فصل آینده، با برنامه‌ریزی مناسب، قدم به رقابت‌های لیگ برتر بگذاریم.