نورآباد - خبرگزاری مهر: رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان از آغاز گشت هاي ويژه نوروزي بهداشت محيط اين شبكه با همكاري فرمانداري، شهرداري، اصناف و تعزيرات حكومتي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدين ويسي ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: گشت هاي ويژه نوروزي هر ساله از اول اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 15 فروردين ماه ادامه خواهند داشت.

وی افزود: در قالب اين طرح 25 نفر از كارشناسان اين مركز اقدام به بازرسي اماكن پذيرايي، اقامتي و تفريحي شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزي در اين ايام خواهند کرد.

ویسی افزود: مراكز بهداشتي درماني شهري و روستايي و پايگاههاي بهداشت شهرستان در راستاي خدمات بهتر به مردم وظيفه حفظ و ارتقاي وضعيت بهداشتي اماكن پذيرايي، اقامتي، تفريحي و تاريخي شهرستان را بر عهده دارند.

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان بر ضرورت نظارت دقيق و مجدانه كارشناسان تاكيد كرد و افزود: با توجه به اهميت موضوع كه با سلامت مردم مرتبط بوده هر ساله طرح بسيج نوروزي در اين شهرستان به اجرا در مي آيد و كارشناسان از ساعت اوليه صبح تا 20 شب اقدام به بازرسي از اين اماكن می کنند.

ويسي ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مي توانند گزارشهای خود را از طریق سامانه 1490 به كارشناسان اطلاع دهند.