انجمن جامعه شناسی ایران با همکاری چند نهاد دیگر سمینار بررسی آراء والرشتاین نظریه پرداز نظام جهانی را یکشنبه 11 اسفند در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر،انجمن جامعه شناسی ایران با همکاری انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات، مرکز بررسی های استراتژیک، مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی، دانشکده علوم اجتماعی و مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، دانشگاه اصفهان و دانشگاه حافظ شیراز « سمینار بررسی آراء والرشتاین» را در روز یکشنبه 11 اسفند ماه از ساعت 10 الی 13 با حضور و سخنرانی پروفسور ایمانوئل والرشتاین جامعه شناس برجسته و نظریه پرداز نظام جهانی در سالن ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می کند.
 
در این سمینار با توجه به ظرفیت محدود سالن اعضای هیئت علمی، دانشجویان، اعضای انجمن جامعه شناسی ایران و سایر انجمن های علمی حوزه علوم اجتماعی می توانند با ارائه کارت عضویت شرکت کنند. خبرنگاران رسانه ها که علاقمند به شرکت در  این سمینار علمی و همچنین کنفرانس مطبوعاتی والرشتاین می باشند می بایست حداکثر تا ساعت 12 روز شنبه با در دست داشتن معرفی نامه از رسانه متبوع حضور خود را به دبیرخانه سمینار (شماره تماس: 88004742)  اعلام و کارت حضور در جلسه را دریافت نمایند.
 
قابل توجه است که سخنرانی های سمینار به زبان انگلیسی ارائه می شود. دانشکده علوم اجتماعی در بزرگراه جلال آل احمد زیر پل گیشا واقع است.