بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های عمرانی بوشهر تا 15اسفند تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در بررسی وضعیت مناطق اسکان و استقرار گردشگران در ساحل بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: پروژه‌های در دست اجرا در سطح شهر بوشهر باید تا 15 اسفندماه تکمیل شوند تا مشکلی برای حضور مسافران نوروزی نداشته باشیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در شهر بوشهر، افزود: ایجاد زمینه لازم برای اسکان مسافران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید شرایط به گونه‌ای باشد که مسافران مشکلی برای اسکان نداشته باشند.

استاندار بوشهر ادامه داد: توسعه شهری نیازمند جذب مشارکت سرمایه‌گذاران است و باید بسته‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری تدوین شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند به خوبی در این زمینه مشارکت کنند و شاهد ایجاد اماکن جذاب برای حضور و اقامت مسافران و گردشگران باشیم.

لزوم معرفی جاذبه‌های استان بوشهر برای گردشگران

وی بر لزوم تلاش برای رفع موانع سرمایه گذاری تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است که البته لازم است این ظرفیت‌ها شناسایی شوند و به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی شوند و دستگاه‌های مختلف نیز همکاری لازم را برای این مهم داشته باشند.

سالاری با بیان اینکه اب و هوای استان بوشهر از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای حضور گردشگران است، تاکید کرد: در ایام نوروز مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور به بوشهر می‌ایند و بوشهر از پرترددترین نقاط کشور است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم شناساندن ظرفیت‌های گردشگری بوشهر، اضافه کرد: جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان بوشهر از جمله سواحل زیبای خلیج فارس و مناظر طبیعی باید به خوبی معرفی شوند.