بنابر اعلام مسئولان باشگاه شیراک، تیم فوتبال پرسپولیس در آکادمی فوتبال ارمنستان که محل اقامت و برپایی اردوهای تیم ملی ارمنستان است، اقامت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، همانطور که پیش از این اعلام شد، سفر تیم فوتبال پرسپولیس به ارمنستان از 26 تا 29 اسفندماه سال جاری خواهد بود و 28 اسفندماه این تیم بازی تدارکاتی با تیم شیراک انجام می‌دهد که در حال حاضر مسئولان پرسپولیس پیگیر آخرین هماهنگی‌ها برای حضور کاروان این تیم تهرانی در ارمنستان هستند.

باشگاه شیراک ارمنستان در سال 1958 تاسیس شده است و در مسابقات لیگ برتر این کشور حضور دارد. آنها چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر، سه عنوان قهرمانی در سوپر جام و یک قهرمانی در جام استقلال ارمنستان دارند.

همچنین آکادمی فوتبال ارمنستان که محل اقامت و برپایی اردوهای تیم ملی ارمنستان است، ظرفیت پذایریی از 130 نفر را دارد که برای اقامت تیم در نظر گرفته شده است. این آکادمی دارای همه امکانات مورد نیاز از جمله؛ پنج زمین چمن، سالن بدنسازی، استخرهای روباز و مسقف و... است.

پیش از این قرار بود بازی پرسپولیس در استادیوم 15 هزار نفری "جمهوری" انجام شود که به دلیل آماده نشدن چمن آن، مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند این دیدار در ورزشگاه 50 هزار نفری "هرازدان" انجام خواهد شد.