اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: 16 میلیارد تومان در والیبال اصفهان برای تیم‌داری گیتی‌پسند و باریج‌اسانس هدر رفت و به نتیجه‌ای نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق پشنگ شامگاه یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل دلیران دشتی بوشهر با اشاره به دلایل شکست تیمش در این مسابقه اظهار داشت: به نظر من تیم حریف به دلیل اینکه از بازیکنان زیادی بهره می‌گیرد، توانست در این مسابقه بهتر از ما ظاهر شود زیرا این تیم بازیکنان بسیاری از شهرهای مختلف دیگر داشت و توان مالی خوبی نیز داشت.

وی افزود: این تیم نزدیک به 20 بازیکن جذب کرده و از بهترین‌های شهرهای دیگر نیز استفاده کرد اما ما بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم و بازیکنان ذخیره ما با بازیکنان اصلی تفاوت‌های بسیاری داشتند و از نظر بدنی کم می‌آوردند.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: با این حال بازیکنان ما در این بازی از تیم حریف برتر بودند و می‌توانستیم در ست چهارم به برتری برسیم تا در ست پنجم جبران کنیم اما این اتفاق صورت نگرفت و بازیکنان ما در ست‌های اول و دوم مسابقه، در حد و اندازه خود ظاهر نشده و با استرس بازی می‌کردند.

وی گفت: این بازیکنان در ست سوم بهتر ظاهر شدند اما در کل آنها شجاعت لازم را برای پیروزی مقابل تیم بوشهر نداشتند و نتوانستند به خوبی بر استرس خود فائق آیند.

پشنگ با اشاره به عملکرد بازیکنان تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت: باید قبول کنیم که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از ذوب‌آهن بهتر بودند اما ما توانستیم تا اینجای کار کنار بیاییم و به نظرم بازیکنان ذوب‌آهن بسیار خوب ظاهر شده و در حد توان خود ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه ورود ذوب‌آهن به عرصه والیبال کار بزرگی بود، تصریح کرد: با این حال این تیم به لیگ برتر صعود نکرد و با وجود اینکه بازیکنان تلاش کردند، این اتفاق صورت نگرفت اما خبر ندارم که در ادامه تیم‌داری می‌کنیم یا خیر.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: نزدیک به 16 میلیارد تومان از بودجه‌های ورزش استان در تیم‌های باریج‌اسانس و گیتی‌پسند هدر رفت و این در حالی است که ما با این مبلغ می‌توانستیم 10 سال در لیگ برتر تیم‌داری کنیم و خوب ظاهر شویم.

وی اضافه کرد: همه دیدند که باریج اسانس که با مادیات و ارتباطات بازی می‌کرد، در پلی‌آف حذف شد و من از قبل می‌دانستم که سرنوشت این تیم چگونه می‌شود اما شرایط در ذوب‌آهن بهتر بود و بازیکنان ما با توان و جان و دل خود کار کردند.