تبریز – خبرگزاری مهر: تیم شهرداری تبریز در دیدار با همنام ساوه ای خود این فرصت را دارد تا با رسیدن به پیروزی جایگاه ششمی اش در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را از رقبای خود پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز دوشنبه با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز در زمین خود از تیم شهرداری ساوه پذیرایی می کند.

تیم شهرداری تبریز که هفته گذشته در خانه تیم منصوری قرچک تن به شکست چهار بر دو داد، این هفته برابر تیمی از نیمه پائین جدول صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان اسماعیل تقی پور در تیم شهرداری تبریز هفته گذشته با پذیرفتن هشتمین شکست فصل خود، 31 امتیازی باقی ماندند تا با توجه به برد همزمان تیم فرش آرا برابر تیم ماهان تندیس قم، جایگاه ششمی خود را به رقیب مشهدی بدهند.

شهرداری تبریز امروز اما این فرصت را دارد تا با برتری برابر تیم شهرداری ساوه دوباره جایگاه ششم را از فرش آرای 33 امتیازی بگیرد چراکه تیم مشهدی امروز بازی سختی در خانه تیم 28 امتیازی تاسیسات دریایی تهران پیش رو دارد.

اما تیم شهرداری ساوه که هفته قبل توانست دبیری صدرنشین را با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف کند، امروز برای دومین هفته متوالی باید برابر تیمی از شهر تبریز پیکار کند. این دیدار برای تیم شهرداری ساوه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این تیم هنوز به روی کاغذ می تواند از گزینه های سقوط باشد.

ساوه ای ها با 19 امتیاز در رده یازدهم ایستاده اند و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، از تیم سیزدهم جدول پنج امتیاز بیشتر اندوخته اند. برد میهمان امروز شهرداری تبریز می تواند این تیم ساوه ای را تا حدود زیادی از منطقه خطر سقوط به دسته پائین تر دور کند.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ساوه از ساعت 16 امروز در تبریز برگزار خواهد شد. علی پورافشار، رضا فلاح زاده، کمال بایزیدی و رامین امید باران دوزی داوران این بازی خواهند بود و هرمز مشفق نیز کار نظارت بر امر داوری را عهده دار خواهد بود.