اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل راه ساری به پیروزی پر گل رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و راه ساری در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد.

این دیدار حساس در شرایطی آغاز می‌شد که گیتی‌پسند با توجه به پیروزی هفته گذشته خود مقابل میثاق تهران و کاهش اختلاف خود با صدر جدول، انگیزه بسیاری برای پیروزی داشت.

گیتی‌پسندی‌ها در نیمه نخست بازی شروعی طوفانی داشتند و توانستند 4 گل وارد دروازه تیم حریف کنند؛ راه ساری نیز در این نیمه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نیمه نخست با نتیجه 4 بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان برسد.

تیم اصفهانی پس از آن در نیمه دوم با انگیزه بیشتری به میدان آمد و برای افزایش تعداد گل‌های خود، ‌حملات بسیاری به طرف دروازه تیم راه ساری کرد تا 5 گل دیگر وارد دروازه حریف کند و بازی با نتیجه 9 بر 2 به سود گیتی‌پسند به پایان برسد.

برای گیتی‌پسند در این مسابق محمد کشاورز، فرشاد شارقی، محمد طاهری، احمد اسماعیل‌پور(2 گل) و مهدی جاوید(3 گل) گلزنی کردند.

دو گل تیم راه ساری نیز توسط احمد دست‌یاران و فرشاد حامدیان به ثمر رسید تا تیم اصفهانی پیروز این بازی حساس لقب گیرد.

گیتی‌پسند با این پیروزی 55 امتیازی شد و همچنان با یک اختلاف امتیاز نسبت به دبیری تبریز، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.