بوشهر- خبرگزاری مهر: سرپرست بخشداری شنبه و طسوج گفت: هم اکنون منازل مسکونی 33 واحدی روستای روستای بن بید از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زارعی عصر دوشنبه از دورافتاده‌ترین روستای جنوب این بخش بازدید کرد و از پروژه‌های در حال ساخت این روستا شامل مسجد ابوالفضل(ع) و مدرسه 3 کلاسه امام خمینی(ره) بازدیدکرد.

وی روند این پروژه‌ها را خوب ارزیابی وبیان کرد: کارهای خیر و عام المنفعه در مناطق محروم باقیات و صالحاتی است که با هیچ چیز قابل معامله نیست.

زارعی سپس در جمع مردم روستای بن بید در خصوص مسائل و مشکلات از  جمله تصویب کلیات طرح  هادی، روشنایی معابر سطح روستا، نوسانات برق وافت ولتاژ، عدم آنتن دهی تلفن همراه و رفع موارد بهداشتی سطح روستا قول پیگیری را داد.

سرپرست بخشداری شنبه و طسوج بیان داشت: شورا و دهیاری بازوان پر توان ما و نماینده مردم هستدکه باید مسائل و مشکلات را انعکاس و به جدپیگیری کنند.

 هزینه 10 میلیاردریالی برای اجرای پروژه مسکن بن‌بید

وی  همچنین در بازدید از 33واحد مسکونی ساخته شده توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از جمله نهادهای موثر که در اوایل  انقلاب به فرمان حضرت امام  خمینی(ره) تاسیس شد بنیاد مسکن بود که منشاء خیر وبرکات زیادی برای مردم ونظام است.

زارعی تصریح کرد: هم اکنون منازل مسکونی 33 واحدی روستای روستای بن بید از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه قریب به 10 میلیارد ریال است بیان داشت: روستای بن بید در فاصله 30 کیلومتری مرکز بخش شنبه وطسوج شهرستان دشتی قرار دارد که 15کیلومتر آن از منطق صعب العبور ورودخانه های فصلی بزرگ عبور می کند که آمد و رفت برای مردم بسیار مشکل است.

 روستای بن بید دارای جمعیتی بالغ بر205نفرساکن و24دانش آموز در پایه اول تا ششم را دارد واکثر مردم این روستا به دامداری و کشاورزی مشغول هستند.