پس از پایان مرحله پنجم تور بین‌المللی لانکاوی که در مسافت 139/5 کیلومتری کاراک تا رامباو برگزار شد پیراهن طلایی همچنان بر تن صمد پور سیدی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پنجم تور بین‌المللی لانکاوی در مسافت 139/5 کیلومتری کاراک تا رامباو برگزار شد که در پایان با قهرمانی بردلی وایت آمریکایی از تیم UHC با زمان 3 ساعت و 3 دقیقه و 28 ثانیه به پایان رسید. وی به همراه رکابزن هلندی توماس رابو از تیم OCBC سنگاپور با فاصله زیادی از گروه اصلی روی خط پایان رفتند که در نهایت وایت آمریکایی از رقیب خود پیشی گرفت. تنها 4 ثانیه بعد نیز نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها لوئیس منتیز اهل آفریقای جنوبی و از تیم MTN از خط پایان عبور کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

در رده‌بندی مجموع انفرادی پس از مرحله پنجم صمد پور سیدی با زمان 15 ساعت و 14 دقیقه و 4 ثانیه در صدر قرار دارد. پس از وی ورهاوی کودوس از کشور اریتره با 8 ثانیه اختلاف از تیم MTN در مکان دوم ایستاده است. ایزاک بولیوار رکابزن کلمبیایی تیم UHC نیز با 11 ثانیه اختلاف در مکان سوم قرار دارد. در رده بندی تیمی هم تیم‌های MTN آفریقای جنوبی، پتروشیمی تبریز و آندرونی جیوکاتولی به ترتیب اول تا سوم هستند.