همدان – خبرگزاری مهر: مجمع نمایندگان استان همدان در محکومیت اظهارات چهره افراطی فتنه‌گر در جمع اصلاح‌طلبان استان همدان، بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: ما نمایندگان استان همدان به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر صبوری منتقدان بر رفتارها و عملکرد دولتمردان، همواره در صدد ایجاد فضای وحدت و تعامل با دولت اعتدال بوده‌ایم.

این بیانیه می‌افزاید: رئیس جمهور نیز در تمام بیانات خود رعایت خط قرمزها را جزو اولویت‌های دولت تدبیر و امید برشمرده‌اند، اما در روزهای اخیر متاسفانه افرادی به عنوان حامیان دولت اعتدال با مجوز رسمی از مسئولین امنیتی استان در ظاهر اقدام به برگزاری جلسه ای تحت عنوان « موانع دولت تدبیر و امید و راهبردها» کرده‌اند که سخنران مراسم با اظهارات سخیف و فتنه انگیزانه تمام ارزشهای انقلاب را زیر سئوال برده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این همایش، با توهین‌های مکرر به حکومت ولائی، مراجع عظام تقلید، مجلس خبرگان، شورای نگهبان و خادمین ملت در مجلس شورای اسلامی ارمغانی جزء خرسندی دشمنان و عناصر ضد انقلاب را نداشته است.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: مجمع نمایندگان استان ضمن محکوم کردن این اقدام از دولتمردان استان انتظار دارد فضای خدمتگزاری را غنیمت شمرده و از افراطیون مغرض و منفور مردم دوری جسته و زمینه تکرار چنین جلساتی را به فرصت‌طلبان و پیاده‌نظام دشمن ندهند، بدیهی است در صورت تکرار حوادث مشابه امت حزب‌الله و انقلابی دارالمجاهدین خود طومار فتنه‌گران را خواهند پیچید.

در این بیانیه آمده است: ضمن مخالفت با هرگونه فتنه‌انگیزی و افراطی‌گری سیاسی که موجب برهم زدن آرامش جامعه و ایجاد التهاب در افکار عمومی مردم ولایتمدار استان شود، مجدانه خواستار برخورد قانونی و قضائی هستیم.