بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های خوبی برای بخش شدن چغادک صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در نشست بررسی مشکلات مهاجرین و عرب زبانان شهر چغادک با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برایرفع مشکلات مردم این شهر، مهاجرین شهر چغادک را انصار دانست و اظهار داشت: در حال حاضر شما به عنوان شهروند و ساکن این شهر محسوب می‌شوید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات این منطقه افزود: هر وقت به شهر چغادک فکر می‌کنم به یاد مشکلات مهاجرین این شهر نیز هستم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امکانات این شهر در شأن و قدر این مردم نیست، گفت: مردم این شهر ولایی، ایثارگر و عاشورایی بوده و شایسته شرایط بهتری هستند.

جمیری در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه های خود و پیگیری های انجام شده به مهاجرین شهر چغادک، حضور خود را در راستای بهتر شدن شرایط دانست.

وی به دیگر پیگری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات این شهر اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری بحث فاضلاب این شهر را با وزیر نیرو داشتم و این امر از ضروریات این شهر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیری‌های خوبی برای بخش شدن این منطقه شده و اگر اینجا بخش شود همه ادارت ارتقا پیدا کرده و بسیاری از مسائل و مشکلات مردم حل خواهد شد.