خبرگزاري مهر - گروه فرهنگ و ادب : اشتباه يك پرستار هنگام تزريق آمپول به " حميد سبزواري " در بيمارستان شريعتي تهران ، باعث شد كه يكي از دستهاي اين شاعر دچار تورم ، بي حسي و كبودي شديد شود .




به گزارش خبرنگار فرهنگ و ادب مهر ، محمد حسين ممتحني - مشهور به حميد سبزواري - كه اكنون در بيمارستان شهداي تجريش بستري است ، چهار روز قبل براي انجام عمل آندوسكوپي توسط خانواده خود به بيمارستان شريعتي تهران منتقل شده است ، كه پرستار هنگام تزريق آمپول ، به جاي آنكه وارد رگ وريدي بيمار شود ، آمپول را به رگ شريان وي وارد كرده است .

اين گزارش حاكي است سبزواري به خاطرابتلا به عارضه تنگي مري ، درخوردن غذا مشكلات فراواني داشته و دارد ، به همين دليل ، پزشكان انجام عمل آندوسكوپي را براي بهبود شرايط وي توصيه كرده بودند .

به گزارش مهر ، در حال حاضر يكي ازدستها و دو انگشت اين شاعر دچار بي حسي شديد و سياهي شده است به طوري كه قادر به حركت نيستند . 

حميد سبزواري در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و ادب مهر ، با ابراز رضايت از وضعيت فعلي مري و دستگاه گوارش خود گفت : فقط دستهايم به شدت مشكل دارند ، گاهي مي سوزد و كبودي آن برطرف نمي شود و با گذشت اين چند روز ، هنوز هم حس ندارند ، دو تا ازانگشتهايم نيز سياه شده و حركتي از آنها ساخته نيست ، به طوري كه اقدامات بعدي پزشكان نيزتا اكنون ، حاصلي در بر نداشته است .


وي اكنون در بيمارستان شهداي تجريش ، بخش جراحي مردان بستري است .